به فروشگاه طبیست خوش آمدید.

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات | فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی طبیست

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و روش‏‌های طبیست منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های طبیست تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

شرایط خرید کالا

تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی طبیست توسط تامیین کنندگان مختلف عرضه شده و هیچ یک از محصولات به صورت مستقیم توسط طبیست ساخته و یا تهیه نشده است، از این رو کیفیت عملکرد کالا ها دقیقا مشابه توضیحاتی است که درباره آن محصول نوشته شده است و هیچ تضمین خاصی از عملکرد فرای انتظار از محصول و یا طول عمر دوام کالا از طریق طبیست نخواهد بود.در ضمن کالا های که دارای گارانتی میباشند ارائه خدمات گارانتی از طریق شرکت گارانتی کننده خواهد بود و طبیست در فرآیند ارائه گارانتی و خدمات به هیچ وجه دخیل نخواهد بود.

نکته : تجهیزات تخصصی پزشکی برای مصرف خانگی نمی باشد و صرفا جهت استفاده مراکز درمانی و بیمارستان ها می باشد.

تجهیزات بیمارستانی و درمانی خاص به صورت فروش B2B بوده و فقط به بیمارستان ها و مراکز درمانی مجاز عرضه میشود.

شرایط پرداخت

برای رفاه حال تمامی کاربران گرامی پرداخت از طریق تمامی کارت های بانکی توسط درگاه بانکی متصل به فروشگاه اینترنتی طبیست فراهم شده است که شما کاربران گرامی با داشتن اطلاعات کارت بانکی خود میتوانید مبلغ کالای خریداری شده را در امنیت کامل دیتا پرداخت نماید. اگر چنانچه برای پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین دچار مشکل هستید، می توانید هزینه کالا را در هنگام دریافت کالا به مامور ارسال طبیست پرداخت نمایید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

طبیست همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و طبیست تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش طبیست اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش طبیست ارسال شود.

برند: